Wasze reklamy czyta Rino Pawletta!
Rino Pawletta czyta Wasze reklamy w Radiu Gromnik!!!
Od jutra (2.02) reklama firmy Mundi Słoneczny Park i kampania „Widoczni znaczy bezpieczni”!
https://www.polscylektorzy.pl/lektorzy/pawletta-rino #radiogromnik
Rino Pawletta jest związany z mediami elektronicznymi od początku lat 90. „Wówczas to po raz pierwszy zasiadłem przed radiowym mikrofonem jako prezenter, by pożegnać się ze słuchaczami w roku 2002. Przeszłość radiowa w naturalny sposób nie pozwoliła mi rozstać się z mikrofonem” – wspomina.
Od 2002 roku jest lektorem komercyjnym. Aktualnie współpracuje z największymi sieciami medialnymi w Polsce, jak również ze stacjami zagranicznymi. „Mam przyjemność nagrywać dla zewnętrznych agencji produkcyjnych oraz we własnym studiu. Rozpoznać mnie możecie na przykład w prowadzonej od jakiegoś czasu kampanii reklamowej Lidla, której to marki jestem głosem od 2014 roku zarówno w spotach telewizyjnych jak i radiowych” – mówi o sobie.
Można jego głos usłyszeć w filmach fabularnych, dokumentalnych, korporacyjnych, materiałach szkoleniowych, prezentacjach, poradnikach internetowych i call-center wielu instytucji finansowych czy ubezpieczeniowych (Allianz, BGŻ, BNP Paribas, VB Leasing itp). Dubbingował także postaci z bajek i gier komputerowych (m.in. „The Settlers”). Wciela się w postać Świętego Mikołaja w wielu komercyjnych kampaniach (np. Wedel).
Lektor w filmach dokumentalnych (m.in. 2004 – „Leonardo da Vinci”, 2006 – „Syberia. Droga do dojrzałości”, 2007-2008 – w cyklu TVN „Na tropach tajemnic”, 2007 – „Posłańcy prawdy”, 2017 – „Rzeź Woli”, 2017 – serial dokumentalny „Górnicy PL”, 2018 – „Narodziny polskich skrzydeł”). Od września 2015 roku męski głos w jinglach Radia Bogoria.
„Praca w radiu była pracą zadaniową – swoje obowiązki realizowałem również jako producent – co bardzo ułatwiło mi w przyszłości współpracę z Producentami na płaszczyźnie lektorskiej. Do produkcji już jednak nie powróciłem. Nie można być bowiem rzeźbą i rzeźbiarzem” – pisze w swoim profilu na GoldenLine.
(źródło: FilmPolski, Facebook, GoldenLine, materiały własne)
Radio Gromnik to lokalna, niezależna rozgłośnia radiowa nadająca w Internecie, działająca w powiecie strzelińskim i ząbkowickim. Jej misją jest dostarczanie słuchaczom najświeższych informacji oraz ciekawych audycji, które przybliżają życie lokalnej społeczności. Radio współpracuje z artystami, pasjonatami i osobami mającymi ciekawe historie do opowiedzenia, oferując różnorodne i interesujące treści.
Radio Gromnik zostało założone w 2024 roku przez lokalnych entuzjastów mediów, którzy chcieli stworzyć platformę informacyjną i kulturalną dla mieszkańców powiatu strzelińskiego i ząbkowickiego. Od początku działalności, Radio Gromnik skupiało się na promowaniu lokalnych wydarzeń, muzyki i historii, oferując słuchaczom unikalne audycje, które nie są dostępne w ogólnopolskich mediach.
Początkowo Radio Gromnik działało wyłącznie w Internecie, co pozwoliło na dotarcie do szerokiej publiczności bez konieczności posiadania tradycyjnych częstotliwości radiowych. Z czasem stacja rozwinęła się, zyskując coraz większą popularność dzięki wyjątkowemu programowi, który obejmuje:
– Lokalne wiadomości – aktualności z regionu, informacje o wydarzeniach kulturalnych, społecznych i sportowych.
– Audycje tematyczne – od muzyki ludowej, przez rock i jazz, po nowości muzyczne.
– Programy edukacyjne – rozmowy z ekspertami, historycy, naukowcy, którzy dzielą się wiedzą na różnorodne tematy.
– Relacje live – transmisje na żywo z lokalnych wydarzeń, koncertów, festiwali.
Radio Gromnik zdobyło uznanie dzięki zaangażowaniu w życie społeczności, współpracy z lokalnymi artystami i organizacjami, oraz dzięki interaktywnemu podejściu do radia, zachęcając słuchaczy do przesyłania swoich propozycji, komentarzy i uczestnictwa w programach na żywo. Choć jest to stacja stosunkowo młoda, jej rozwój i wpływ na lokalną kulturę i informację pokazują, jak ważne są niezależne media w małych społecznościach.